Sunday 31 October 2010

Skissedilla #84

Ja, så var det allerede ny skisse igjen inne hos oss på Skissedilla :)
Denne gangen er det kjempeflinke Carrin som har laget skissen.
Ta en kikk inn i bloggen hennes og se alt det nydelige hun lager!
Min løsning på skissen finner du her :)

Well, it`s already time for a new sketch at Skissedilla :)
This time it`s the talanted Carrin that made it.
Take a look in her blog and see all the amazing things that she makes.
You can see my take on the sketch her:

Nå braker det snart løs med scrappetreffet på Låven her
i Egersund. Kun 6 dager igjen:) Og vi gleder oss veeeeldig!!!
I går var vi inne på Scrapshop og kjøpte premier til konkuransene +
at vi fikk være med og foreslå hva de skulle ta med seg til treffet.
Og det var VELDIG mye fint! Gled dere!
De ventet også inn mer nytt i neste uke :))))
Til alle dere som kommer på treffet:
Vi snakkes! Gleder meg til å se dere!

6 comments:

Vibeke said...

Så utrolig fin denne var, Brit!! Det med å klippe ut bildene slik - det er likkssom DEG det :)
Herlig med det røde:)

Line Bjerk said...

Utrolig nydelig Brit!!:)

inger synnøve said...

lekker LO:) gleder meg til kommende helg:)

Julia Sáddi said...

Brit, O know this overlay cloud!!!
I am so happy you liked and used it so beautifully!!!
xox Love, Julia Sáddi

Randi Elisabeth said...

Tja....hva skal man si???? føler jeg har brukt opp alle superlativene (heter det det?) hi hi, men altså- du er kjempe flink Brit. På denne likte jeg spesielt godt det røde, og selvfølgelig hvordan du har satt "sammen" bildene skkurat som om de ble tatt sånn (forstod du den????).
Kjempeflott oppussing av bloggen din forresten:)
Nå er det nedtelling til lørdag, gleder meg en heile hau:D

Elisabeth Helland said...

nommen, skal sei skal sei.....nydelig fargevalg og eventyrlig lekkert....