Monday 11 April 2011

Har blitt utfordret av Scrappehuset

For en måned siden ble jeg utfordret inne på Scrappehuset.
Jeg var en av de seks som de ville skulle "strekke seg litt lenger".
De utfordrer 6 stk hver måned til å scrappe en stil som de absolutt ikke scrapper til vanlig.
Og denne gangen var det altså min tur. Og jeg ble utfordret til å scrappe lag-på-lag.
Holdt på å få sjokk med en gang, men da jeg hadde fått summet meg litt, så hørtes det
litt spennende ut også:)
Klarte ikke helt å la være å klippe ut bildene,da! ;)
Så slik ble den:

I was challenged at Scrappehuset to make a layered layout.
This is something I never do, so it was DIFFICULT :)
But here you can see the result :)

6 comments:

Lene said...

Denne ble knallstilig - du har klart å beholde din stil samtidig som du har klart lag på lag. DIGGER DEN!

aina said...

Kjempefiiin og så detaljrik, syns det var en flott kombinasjon av lag på lag og din herlige stil :-))

inger synnøve said...

og dette mestret du og :) en kjempefin LO :)

~Etoile~ said...

That is a wonderful LO

Annette Thygesen said...

Fint med konturklipte bilder. Passer godt med rosa til disse bildene. Friske fine farger.

keineisteinek said...

You've managed! I would not mind to see a couple more.