Wednesday 29 June 2011

TCR #64

I går var jeg på en koselig scrappekveld hos Linda Øvestad Olsen.
Hun hadde fått seg et sånt fantastisk morsomt kamera:
Fujifilm instax mini 7!
Og jeg var absolutt med på et prøvebilde :)
Linda halvveis utfordret meg til å scrappe bildet.
Jeg pleier jo å klippe rundt alle motivene mine, men det kunne jeg jo ikke
gjøre med dette bildet. Så det ble en liten utfordring :)
Men veldig gøy!
Fant ut at jeg skulle scrappe til TCR`s palett.
Så her er mitt bidrag til TCR #64:

Yesterday I was at Linda Øvestad Olsen to scrap with friends.
She had got this super camera:
Fujifilm instax mini 7!
And I was definitely in to try it out :)
Linda sort of challenged me to scrap the photo.
Normally I always cut out my motives, but of course I couldn`t
do that with this picture. So it was quite a challenge :)
But really fun!
I decided to make a layout for TCR`s pallette.
So here is my contribution on TCR #64:


10 comments:

Vibeke said...

Dette er en av de kuleste Loene jeg har sett på lenge!! Denne er bare helt rååå!! Jeg digger den!! Og flott bilde!!:)
Utrolig inspirerende!!:)

Sandra said...

You rocked this challenge, Brit! I love your layout!!!

Linda Brun said...

Kult bildet og råkul og fargerik LO, digger den!!

unni's scrappeboble said...

Denne var skikkelig stiiiiilig da :)))

~Isabell~ said...

oi oi oi, denne ble bare uberkul da. Digger den freshe looken. Du blir garantert en av de som kommer på veggen denne gang=)

Linda said...

FANTASTISK Brit, og det fine bilde da! ;) Kult med alt malingene og papir remsene, og det rulle-stempelet blir nok et må ha...

scrapbookertink said...

Gorgeous layout, love the misting especially.

sandi said...

Oh Brit this is absolutely fabulous! Love the painting and stamping! Everything looks awesome...great pic of you as well! :)

Yasmin said...

Denne siden ble bare såå utrolig kul!! Digger alt ved den.. stemplingen, malingen.. Helt fantastisk! :)

Yasmin said...

Denne siden ble bare såå utrolig kul!! Digger alt ved den.. stemplingen, malingen.. Helt fantastisk! :)