Thursday 1 December 2011

Gjestedesigner hos Scrappeland.no

For en stund siden ble jeg spurt om å være gjestedesigner
 inne på det nye forumet Scrappeland.no, og det hadde jeg lyst til : )
Jeg har laget en steg-for-steg LO tutorial, som dere finner her .
Under kan dere se det ferdige resultatet.
Jeg har hatt liggende dette bildet av barna sammen med Langemann en stund nå.
Fant liksom ikke ut hvordan jeg skulle bruke det. 
Men så løsnet det litt, og resultatet ble altså SABELTANNS HJELPERE : )



I was asked to be a guest designer at Scrappeland.no,
and this is the layout I made. I have also made a step-by-step tutorial,
that you can find on their site :)

Det er også lagt ut en utfordring i forbindelse med dette inne hos Scrappeland.
Så jeg håper mange blir med på den : )

4 comments:

Linda Brun said...

Stilig strand av osteklut og tittelen var jo bare helt perfekt .. Ønsker deg en flott og kreativ helg.
klemz

Vibeke said...

Du da!! WOW!!! For en fantasi du må ha!! Dette er jo bare så imponerende!! At du klarer å finne på slike "eventyr" DIGGER!!!:)

Håper du får en fin helg - og noen fine førjulsdager:)

Line said...

Utrolig flott LO. Super flink på skape helhet i LO'en.

Eila Sandberg said...

Jag säger som Vibeke - du har en så makalös fantasi och en kreativitet som bara sprutar!! Vilken härlig scen du skapat Brit! yay! kramkram