Monday 16 January 2012

Gjestedesigner på russisk utfordringsblogg : )

Denne LOen laget jeg til en russisk utfordringsblogg: keeping-the-best
Jeg ble spurt om å være gjestedesigner der denne måneden : ) 
Og det var jo kjempekoselig!
Har laget skisse også, så ta en titt inn i bloggen 
deres for å se designteamets løsninger på skissen.

This layout was made for a Russian challenge blog: keeping-the-best
I was asked to be a guestdesigner there this month : )
And that is SO nice!
I have also made a sketch for them. So take a look at their
blog to see all the great pages that the DT has made.

I have used papers from Webster`s Pages.


9 comments:

Marianne/skorpionen said...

Så herlig denne var!! Nydelig med de ulike Websters-arkene.
Og grattis som gjestedesigner - stor stas det da!!

Julia Sáddi said...

So sweet, Brit! and, Brit, please tell me, have you received the magazine?
xox Julia Sáddi - Brazil

Beatemor said...

Gratulerer som gjestedesigner! Nok en flott Lo fra deg. Har meldt meg på kurs på papirfesten, håper det er plass til meg, for det hadde vært VELDIG kjekt å prøve meg på din stil.

Anonymous said...

Wow!

Людмила Кодымская said...

Very beautifully and unusually!

ms.schwiet said...

Impressive

Unknown said...

Fantastisk! Helt nydelig!

Lula said...

Wow liker det jeg ser her !!! Det du lager er slik at jeg tenker: Aldri i livet om jeg hadde klart! Og det er jo fint, for det er Britcopywrigth hihi. Ingen over, ingen ved siden av deg:))))

Klem

Eila Sandberg said...

Grattis vännen till ditt GD uppdrag i Ryssland! var ju tvungen att gå och kika på den bloggen också, de hade verkligen blivit inspirerade av din skiss. Superfina layouter allihopa! fast endast du kan ju göra det som är så unikt för Brit hi hi! xoxox